#2 Tjottafräs med lingongräs ! 5/8-09

Tjenare alla idag har det inte hänt så mycket har mest bara tagit det lugnt och spelat på min nya gitarr som jag köpte igår. Blev en Fender CD 280SCE.Så grymt skön att spela på och otroligt bra ljud är det också.Senare ikväll blir det att fara och tälta med en polare.Om bara 3 dagar så har jag teoriprov för körkortet fy fan vad jag hoppas att jag klarar det.Sen så ungefär en vecka efter teoriprovet så ska jag ha uppkörning.Den är jag inte lika orolig över men teoriprovet är jag dessto mer orolig över. Aja har inte så mycket mer att säga men vi hörs ha de bra !

MVH // Mattias

Bilder på min Fender CD 280SCE :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0