#3 Teoriprov 6/8-09

Nu börjar de dra ihop sig för teoriprovet.Skrev igår att det var 3 dagar kvar men så är det inte det var 2 dagar inte 3.Så har provet redan imorgon. Jag måste verkligen sitta och nöta teori i dag för jag vill verkligen klara det imorgon.Om jag klarar teorin imorgon så är chansen rätt så stor att jag har mitt körkort på tisdag.Vill säga så länge jag klarar teoriprovet imorgon och uppkörningen som är på tisdag.Jag kommer garanterat inte kunna sova så jätte bra inatt kommer säkert vara jätte nervös in för imorgon.Jag vill inte ens veta hur nervös jag kommer vara imorgon när jag trycker på rätta knappen så jag får se vad resultatet blev.Jag blir nöjd bara jag får just så jag är godkänd och det är på 52 rätt. Aja nu ska jag ta och gå från datorn ha de bra !

MVH//Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0