#4 Wooho 7/8-09

Jag klara teoriprovet !! Fy fan så skönt det känns att jag klarade det. Trodde knappt mina ögon när det kom upp att jag blev godkänd efter jag hade tryckt avsluta & rätta provet.Med tanken på hur jäkla lite jag har pluggat till provet så var jag väldigt säker på att det skulle bli underkänt.Men ack så fel jag hade där.Nu gäller det bara att jag kör varje dag tills på tisdag för då är uppkörningen.Tänkte att jag minst ska köra en timma om dagen fram tills på tisdag. Är så sjukt glad att jag klarade det.Nu hänger allt på tisdagens uppkörning om jag kommer få börja köra redan på tisdag eller om jag måste vänta i typ en månad på en ny uppkörning. Men hoppas verkligen att jag klarar det. Nu ska jag sluta blogga kanske kommer en uppdate senare
ha det bra !

//Mattias


Kommentarer
Postat av: Broder.......

Grattis hoppas verkligen att du klarar uppkörningen me, håller tummarna för dig :)

2009-08-07 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0