#6 10/8-09 I morgon gäller det

Som rubriken lyder i morgon gäller det.
I morgon kan jag ha körkortet om jag klarar uppkörningen. Så ikväll blir det att nöta körning med pappa inne i stan och på andra ställen.
Phu jag börjar redan känna mig nervös.
Nu ska jag städa rummet men kommer en liten update senare ikväll.
Ha det bra tills dess.

MVH//Mattias

Update :

Här kommer en liten update.
Har inte hänt så jätte mycket sen sist jag bloggade jag har bara vart och kört
och träffat Angelica och Amandra inne i stan.Sen när jag kom hem så spelade jag Counter-Strike med Emil och Robin. Och nu sitter jag här och snackar med Viktor i mick på msn.
Ska väl lägga mig snart så jag orkar upp imorgon.
nåja nu kommer jag inte på nå mer.

MVH// Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0