#8 Hämtat körkortet 17/8-09

Tjenare alla, har inte bloggat nu på ett litet tag har haft fullt upp med att köra bil.Har nyss kommit hem har vart och hämtat körkortet sen när jag öppnade brevet som körkortet låg i så såg jag att dom hade glömmt ett s i signaturen. Så får väl ringa och be om att få ett nytt körkort med korekt namn signatur eller hur det nu blir.Aja det ordnar nog sig. Idag har jag inte en aning vad jag ska göra.Skulle tro att det mest blir att ta det lugnt.
Nu ska jag sluta skriva och försöka hitta på nå vettigt.

ha det bra !

MVH//Mattias


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okej ;)

2009-08-18 @ 09:54:35
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0